2018. május 18., péntek

Gratulálunk! ✌




Kempo Világbajnokság

Iskolánk tanulója Burij Anatolij a 16-18 évesek (72-77 kg-os súlycsoportban) között indult az idei 5th IKF Kempo World Championship-en, ahol

III. helyezést
ért el Submission (földharc),

III. helyezést
ért el Full Contact (állóharc) kategóriában.



"Ez volt az első kempo világbajnokság, amit Magyarországon rendeztek. Nagy megtiszteltetés nekem, hogy képviselhettem hazámat ilyen sporttörténelmi eseményen. 

Hatalmas volt a nyomás minden magyar versenyzőn. Külön örülök, hogy tagja lehettem annak a magyar csapatnak, akik az összesített pontozást megnyerték. 

A saját teljesítményemmel is meg vagyok elégedve, hiszen én voltam a legfiatalabb ebben a csoportban, de még így is sikerült dobogós helyezést szereznem Magyarországnak." 
Burij Anatolij



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése